Milí zákazníci,

i my jsme rádi, když nám zanecháte na webu (či mimo něj) svoje dojmy a vaše zpětná vazba nás posouvá - ta pozitivní motivuje, ta negativní zlepšuje.

Vážíme si času, který tvorbě recenzí věnujete. A jak to tedy s těmi recenzemi vlastně je po technické stránce? Každý kdo nakoupí na našem e-shopu má ve svém účtu, který je vázaný na kontaktní e-mailovou adresu, přiřazeny k hodnocení produkty, které si u nás objednal. Hodnotit tedy může každý, kdo si něco objednal, avšak pouze to, co si objednal.

Každá recenze skončí u nás v systému, kde se na ni podíváme dřív než je schválena ke zveřejnění. Zatím jsme měli možnost zveřejnit všechny, nicméně existují dva scénáře, kdy by k tomu nedošlo:

  1. recenze obsahující vulgarismy (náš systém neumožňuje recenzi editovat, tedy například nějaké nepřístojnosti vyhvězdičkovat), s vulgárním slovníkem se neztotožňujeme (i nespokojenost se dá vyjádřit kultivovaně)
  2. zákazník by si objednávku ani nepřevzal, tedy by hodnocené zboží ani neviděl, nevyzkoušel a hodnotil by tedy něco, co ve skutečnosti nedoputovalo do jeho rukou

Další recenze (o nás) najdete na Google a Facebooku. Za nastavení systémů Google a Facebooku neodpovídáme, ale snažíme se našim zákazníkům na jejich postřehy odpovídat a poděkovat.