Rozšířili jsme druhy dopravy také na PPL. Nyní si můžete zvolit doručení kurýrem až k vám nebo si k vyzvednutí zvolit pobočku PPL ParcelShop

V rámci doručení PPL budete automaticky informováni na email a prostřednictvím SMS před doručením s dvouhodinovým časovým oknem doručení a telefonním číslem na řidiče. Pokud vás řidič nezastihne, druhý pokus o doručení proběhne následující pracovní den. Při druhém pokusu o doručení obdržíte informativní SMS a email.

Nastane-li situace, že vás ani napodruhé PPL kurýr nezastihne, obdržíte informativní email a zásilka bude uložena na depu (max. 7 dní). Na základě vaší žádosti pak proběhne další pokus o doručení.

PPL umožňuje změny dispozic doručení na webu (adresa doručení, datum doručení) na www.pplbalik.cz.

Mezi další přednosti PPL patří:

  • věrnostní program iBod.cz pro příjemce (sbírání bodů za doručený balík)
  • sobotní doručeníPPL ParcelShop
  • možnost výdeje na PPL ParcelShop – výdejní místa PPL pro příjem a výdej zásilek – 1350 výdejních míst po ČR. V momentě doručení na ParcelShop je příjemci odeslána SMS s uložením (maximální doba uložení je 7 dní). Přesměrování zásilky na ParcelShop máte možnost provést dodatečně (přes web, telefonicky nebo emailem) nebo volbou PPL Balík do ruky při objednání zboží. 

Kde všude najdete pobočky ParcelShopu? Mapu najdete zde.

Aktuální ceník dopravy prostřednictvím PPL a PPL ParcelShopu najdete na stránce Doprava a platba.